הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 11:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  צורך ברכיבה
נושא: צורך ברכיבה תאריך: 8/6/2008 11:24:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי

יש צורך ביותר מהתיק CAMELBAK LOBO לרכיבת אולמאונטיין של שלוש שעות?
זה תיק עם 3 ליטר מים
ועוד 3 ליטר אחסון
צריך יותר מזה?


חזרה לפורום