טקסט הודעת פורום
8/6/2008 11:24:00 AM
רז רפאלי
צורך ברכיבה
נושא:
צורך ברכיבה
תאריך:
8/6/2008 11:24:00 AM
מחבר/ת:
רז רפאלי
יש צורך ביותר מהתיק CAMELBAK LOBO לרכיבת אולמאונטיין של שלוש שעות?
זה תיק עם 3 ליטר מים
ועוד 3 ליטר אחסון
צריך יותר מזה?
חזרה לפורום