טקסט הודעת פורום
| 8/6/2008 12:40:00 PM |
|
נושא: תלוי במה שאתה לוקח לשלוש שעות רכיבה תאריך: 8/6/2008 12:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
עם שתי פנימיות, כלים, חלפים הכרחיים, מזון אנרגיה וציוד עזרה ראשונה, אני מנצל עד תום תיק בן 12 ליטר. לטיולי מדבר אני לוקח יותר, לרכיבות בנות שעה-שעתיים אני לוקח פחות....
|
חזרה לפורום |
|
|