טקסט הודעת פורום
8/6/2008 12:46:00 PM
איתן ברמן
אם היה לי כסף לקנות משהו יותר רציני
נושא:
אם היה לי כסף לקנות משהו יותר רציני
תאריך:
8/6/2008 12:46:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
הייתי קונה בולמים וגלגלים חדשים לבאנשי.
ואם תחכה עד שאני אמכור את הבאנשי, יהיו לך נכדים :p
חזרה לפורום