הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם היה לי כסף לקנות משהו יותר רציני
נושא: אם היה לי כסף לקנות משהו יותר רציני תאריך: 8/6/2008 12:46:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הייתי קונה בולמים וגלגלים חדשים לבאנשי.

ואם תחכה עד שאני אמכור את הבאנשי, יהיו לך נכדים :p


חזרה לפורום