נושא: העניין זה מקלחות... תאריך: 8/6/2008 2:57:00 PM
מחבר/ת: אייל פרוסט
רמי, עם כל הכבוד וההזדהות עם מאבקך הצודק, מתקן / חלל לאחסון אופניים הוא בעייה זניחה יחסית לנושא המקלחות. ברור שלא ניתן לעבוד לאחר רכיבה הגונה ללא מקלחת. האם יש התקדמות בנושא זה? על החברה להקצות חדר לא קטן + תקציב לא מבוטל. לדעתי המפתח הוא לגייס תמיכה של בעלי השפעה בחברה ו/ או מנהלים אשר גם הם רוכבים. המשך לעדכן ובהצלחה!
|