טקסט הודעת פורום
| 8/6/2008 8:40:00 PM |
|
נושא: תודה רבה פשוט לא שמתי לב שה 719 רחב יותר בהחלט לא תאריך: 8/6/2008 8:40:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
ומניסיונך האם ה 317 מספק (הוא חצי מחיר מה 717) או שההבדלים והאיכויות גדולים בינהם? כרגע יש לי ALEXRIMS ACE 17 כבר עם שמיניות קלות וגם קיבל כמה מכות (סובל בשקט)
;)
|
חזרה לפורום |
|
|