הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 8:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סא עם תוכן  תודה רבה פשוט לא שמתי לב שה 719 רחב יותר בהחלט לא
נושא: תודה רבה פשוט לא שמתי לב שה 719 רחב יותר בהחלט לא תאריך: 8/6/2008 8:40:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא

ומניסיונך האם ה 317 מספק (הוא חצי מחיר מה 717) או שההבדלים והאיכויות גדולים בינהם?
כרגע יש לי ALEXRIMS ACE 17 כבר עם שמיניות קלות וגם קיבל כמה מכות (סובל בשקט)


;)


חזרה לפורום