הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2008 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אהההה.......
נושא: אהההה....... תאריך: 8/6/2008 10:51:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אם אתם לא מדוושים, תהיו חייבים הקפצות בכל מקרה, לא? :p

צריכה להיות לי איזה מפה, אבדוק מחר בעבודה.

קח בחשבון שיש כמה וכמה דיווחים על כמה שבילים שנהרסו לגמרי ב"שיפוצים" שעושים באיזור :mad:


חזרה לפורום