טקסט הודעת פורום
| 8/6/2008 10:51:00 PM |
|
נושא: אהההה....... תאריך: 8/6/2008 10:51:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אם אתם לא מדוושים, תהיו חייבים הקפצות בכל מקרה, לא? :p
צריכה להיות לי איזה מפה, אבדוק מחר בעבודה.
קח בחשבון שיש כמה וכמה דיווחים על כמה שבילים שנהרסו לגמרי ב"שיפוצים" שעושים באיזור :mad:
|
חזרה לפורום |
|
|