הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2008 2:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  מירב.. יער עופר.....
נושא: מירב.. יער עופר..... תאריך: 8/7/2008 2:14:00 AM
מחבר/ת: גיא רודוי

היי =]
אני אשמח אם תדבר איתי בפרטי לגבי הרכיבה שלכם ואני אצטרף =]
בכל מקרה
אני לא מכיר את האזור אבל חברים שלי שרוכבים איתי מכירים..
מה שאנחנו בד"כ עושים זה עולים לחניון העליוןו (יש את החניון שרואים מכביש החוף הישן ואחריו יש המשך ישר עם איזה קטע אפר קטנטן ואז עוד פעם כביש עם עלייה מתפתלת כזאת ובסופה עוצרים) שם אנחנו לוקחים תאופניים פונים ימינה ואז יש עליה..
לדעתי שווה לעלות את העליה הזאת.. היא לא קשה אין לי מושג איך לתדרך אותכם לגבי כל העליה ומתי לרדת ולאן..
בכל מקרה אחרי זה יש לכם שפע של סינגלים לבחור
יש שם באחד הסינגלים לקראת האמצע/סוף איזה שני דרופים אחד של אזור ה1 וחצי (מפחיד בטירוף למה אין גישה בגרוש אליו והנחיתה מוזרה אבל הוא אפשרי לאמיצים ובטוחים שבנינו) ואחריו קצת יש דרופ יותר גדול של 2+ שלא ראיתי תגישה אליו אבל הנחיתה סבבה
בקיצור
דבר איתי בפרטי וננסה לתאם את זה אולי אני אצליח להביא גם את חברים שלי ואז יהיה לכם מדריכים =]


חזרה לפורום