טקסט הודעת פורום
8/8/2008 5:02:00 PM
בני בר-און
היי
נושא:
היי
תאריך:
8/8/2008 5:02:00 PM
מחבר/ת:
בני בר-און
יופי,
אני שמח לשמוע. אני הסופש מושבת(אופניים בחנות). אהיה איתך בקשר לגבי אמצע/סופש הבא
שבת שלום :)
בני
חזרה לפורום