הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/8/2008 5:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני בר-און עם תוכן  היי
נושא: היי תאריך: 8/8/2008 5:02:00 PM
מחבר/ת: בני בר-און

יופי,
אני שמח לשמוע. אני הסופש מושבת(אופניים בחנות). אהיה איתך בקשר לגבי אמצע/סופש הבא
שבת שלום :)
בני



חזרה לפורום