טקסט הודעת פורום
| 8/9/2008 9:09:00 AM |
|
נושא: שמן באיזור הבורג בקליפר תאריך: 8/9/2008 9:09:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
שלום,
קניתי מערכת בלמים ועשו לה בלידינג והרכבה. הברקס עוד לא עוצר כלכך ויש שמן ליד הבורג בקליפר(גיליתי את זה אחרי 2 רכיבות).
מה הסיכוי שברקס חדש נוזל ? אולי זה שאריות?
|
חזרה לפורום |
|
|