הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2008 9:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  שמן באיזור הבורג בקליפר
נושא: שמן באיזור הבורג בקליפר תאריך: 8/9/2008 9:09:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

שלום,

קניתי מערכת בלמים ועשו לה בלידינג והרכבה. הברקס עוד לא עוצר כלכך ויש שמן
ליד הבורג בקליפר(גיליתי את זה אחרי 2 רכיבות).

מה הסיכוי שברקס חדש נוזל ? אולי זה שאריות?




חזרה לפורום