הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2008 9:26:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור סיסו עם תוכן  יצא לי שמן במהלך רכיבה מהבולם האחורי FOX מה עושים?
נושא: יצא לי שמן במהלך רכיבה מהבולם האחורי FOX מה עושים? תאריך: 8/9/2008 9:26:00 AM
מחבר/ת: ליאור סיסו

אין לי מושג מה התופעה אני רוכב מתחיל ומה הנזק שנגרם לבולם


חזרה לפורום