טקסט הודעת פורום
8/9/2008 9:26:00 AM
ליאור סיסו
יצא לי שמן במהלך רכיבה מהבולם האחורי FOX מה עושים?
נושא:
יצא לי שמן במהלך רכיבה מהבולם האחורי FOX מה עושים?
תאריך:
8/9/2008 9:26:00 AM
מחבר/ת:
ליאור סיסו
אין לי מושג מה התופעה אני רוכב מתחיל ומה הנזק שנגרם לבולם
חזרה לפורום