הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2008 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  לי גם יצא שמן במהלך רכיבה מהבולם האחורי...
נושא: לי גם יצא שמן במהלך רכיבה מהבולם האחורי... תאריך: 8/9/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת: איתי 360

FOX TRAID באופניי Specialized Stumpjumper FSR comp 2007.
זה היה מעומס יתר שהיה על הבולם, יותר ממה שהיה אמור להעמיס.
עכשיו יש לך בבולם רק אוויר.
תיקח את הבולם לחנות שאתה קנית ממנה והם ימסרו את זה ליבואן של FOX (אם יש עדיין אחריות אז הם אמורים לעשות לך את זה בחינם, אם עברה שנה שלמה מאז קניית האופניים אז אין לך אחריות).
זה יגיע לך בערך בתוך 7-10 ימי עבודה.
אני לא זוכר כמה זה עלה לי בסביבות ה-300 -400 ש"ח +- (אל תתפוס אותי על המילה כי זה היה לפני הרבה זמן).
מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום