נושא: מהירות תאריך: 8/9/2008 12:28:00 PM
מחבר/ת: יאן
שלום אני חדש בתחום הרכיבה לוויתי אופניים זנב קשיח haro מאו ישנות רכבתי מספר פעמיים ונהנתי קניתי אופניים שיכוך מלא haro x2 והן הרבה יותר איטיות היום רכבתי פעם ראשונה עם שותף וממש היה לי קשה לעמוד בקצב להבדיל מהקדמות האופניים במצב סביר הייתי מעוניין לדעת מה לשדרג על מנת להאיץ אותם והעם זה בכלל אפשרי ואיפה אני יכול ללמוד על מכנאות אופניים אני אוהב לעבוד לבד אני חושב שזה חלק מעיניין תודה !
|