נושא: קניית אופניים - היצע גדול.... תאריך: 8/9/2008 4:25:00 PM
מחבר/ת: גיא
שלום לכולם,
אמנם חרשתי את הפורום של החדשים, והבנתי הרבה דברים, אבל עדיין אשמח לקבל עיצה וטיפים ממנוסים... אני מתכוון להתחיל לרכב בסגנון XC . אני רוצה לקנות משהו התחלתי טוב, ולא משהו שאתבאס ממנו עוד חודש וחצי. לכן אני מקציב לאופניים(בלבד) באיזור ה-3,000 .
ניסיתי בעקרון 2 דגמים עד כה : TREK 4500 וגרי פישר (לא זוכר איזה דגם...)
ממה שאני קורא ובודק, ההיצע הוא די גדול... ואני כמובן, שמשקיע סכום לא מבוטל, מעוניין לקבל את הכי טוב שכדאי לי...
אז מצד אחד יש את ה- TREK 4500... מצד שני, יש את ה- GT עם AVALANCHE 1.0 DISC 08/09 מצד שלישי, יש כמובן את ה-Specialized עם Specialized Hardrock Pro 2008/9
בקיצור - לא קלה ההחלטה... אני מניח שתענו לי שכולם טובים, ומה שחשוב זה שיהיה לי נוח... בהנחה שאני לא ממש מרגיש את ההבדל, מה שנשאר זה הרכיבים.... על מה הייתם הולכים ?
תודה מראש, גיא.
|