טקסט הודעת פורום
| 8/9/2008 4:55:00 PM |
|
נושא: החישוקים שלך הם במידה "26 תאריך: 8/9/2008 4:55:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אילו יכולת היית מעדיף, אולי, גלגלי כביש, עם צמיגים יעודיים.
אבל זה לא מעשי באופניים שלך, משום שיש לך בלמי חישוק, וקוטר חישוק שונה לא יתאים להם.
|
חזרה לפורום |
|
|