נושא: חדלו לכם מההשחטה תאריך: 8/9/2008 4:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אין לי בעיה אם אתם רוצים להשחית את האופניים שלכם עצמכם, אבל להשחיט - רק פרות!!!
ולגבי האוזניים - מעביר ההילוכים האחורי ברוב האופניים בשנים האחרונות תלוי לא ישירות על השלדה, אלא על אוזן. המטרה הרשמית היא להגן על השלדה במקרה של מכה חזקה למעביר. הסיבה האמיתית היא להוסף עוד מקור להוצאות על רוכב האופניים המצוי... או משהו......
|