נושא: חישוקי וצמיגי 29 תאריך: 8/9/2008 5:05:00 PM
מחבר/ת: בני רצקין
התחדשתי ב Stumjumper 29 . החישוקים של DT והצמיגים של ספשיליזד עם פנימית. ברכיבות הראשונות ספגתי פנצ´רים . התקנתי ערכת Tubeless של JO . העסק לא עובד לי ובסיבובים האוויר בורח בבת אחת ,עסק לא מוסיף בריאות לכשעצמו. האם מעבר לחישוקים וצמיגים Tubeless יעשו את המלאכה? אשמח למספר המלצות אם כן. תודה בני
|