הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2008 5:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני רצקין עם תוכן  חישוקי וצמיגי 29
נושא: חישוקי וצמיגי 29  תאריך: 8/9/2008 5:05:00 PM
מחבר/ת: בני רצקין

התחדשתי ב Stumjumper 29 . החישוקים של DT והצמיגים של ספשיליזד עם פנימית. ברכיבות הראשונות ספגתי פנצ´רים . התקנתי ערכת Tubeless של JO . העסק לא עובד לי ובסיבובים האוויר בורח בבת אחת ,עסק לא מוסיף בריאות לכשעצמו.
האם מעבר לחישוקים וצמיגים Tubeless יעשו את המלאכה? אשמח למספר המלצות אם כן.
תודה בני


חזרה לפורום