טקסט הודעת פורום
| 8/9/2008 7:05:00 PM |
|
נושא: haro תאריך: 8/9/2008 7:05:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור
אופני זנב הקשיח שרכבת היו אופני קרוס קנטרי.ה-x2 הם אופניים יותר לרכיבה יותר אגרסיבית,הם יותר כבדות,ופחות יעילות דיווש מזנב קשיח. אםאתה רוכב שבילים וסינגלים זורמים,יותר פשוט להחליף לאופניים אחרות...
|
חזרה לפורום |
|
|