הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/9/2008 7:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  haro
נושא: haro תאריך: 8/9/2008 7:05:00 PM
מחבר/ת: זיו קנטור

אופני זנב הקשיח שרכבת היו אופני קרוס קנטרי.ה-x2 הם אופניים יותר לרכיבה יותר אגרסיבית,הם יותר כבדות,ופחות יעילות דיווש מזנב קשיח.
אםאתה רוכב שבילים וסינגלים זורמים,יותר פשוט להחליף לאופניים אחרות...


חזרה לפורום