טקסט הודעת פורום
| 8/10/2008 8:42:00 AM |
|
נושא: כמעט כל הצמיגים של ספשלייזד מסומנים כך תאריך: 8/10/2008 8:42:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל זה עדיין לא עומד בתקן UST. לא הייתי ממהר להחליף את החישוקים, אבל אני עדיין מאמין שצמיגי UST יתנהגו טוב בהרבה. אם אתה מחליף לUST, ספר רשמים.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|