הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2008 9:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  "להאיץ" אופניים
נושא: "להאיץ" אופניים תאריך: 8/10/2008 9:55:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

דבר ראשון, האופניים של HARO מסדרת X מיועדות ל- FR/AM שהם סגנונות יחסית אגרסיביים בקפיצות וירידות. לכן הגיאומטריה שלהם מתאימה יותר לקפיצות ולירידות מאשר לדיווש קל. עם זה אין הרבה מה לעשות.

מה שכן אפשר לעשות כדי להקל על הדיווש:
בלי כסף: להעלות לחץ אוויר בצמיגים, להקשיח עד מאוד את הבולם האחורי.
מעט כסף: להחליף צמיגים לצמיגי XC ולשים ערכת טיובלס. (מוריד מהתנגדות לגלגול)
הרבה כסף: להחליף בולמים לננעלים, להחליף חישוקים לקלים יותר.

לדעתי, פתרונות ה"הרבה כסף" בכלל אינם ריאלים וצריכה להשאל השאלה הבאה:
מה הכיוון ברכיבה?
XC מהיר ועצבני? אז אולי כדאי להחליף את האופניים לזנב קשיח מדגם קליל במיוחד!
FR/AM קפיצות וירידות מהירות על אבנים וסלעים? האופניים יתאימו, אבל אולי כדאי לעבוד על הכושר, מכיוון שמי שלא נעזר בהקפצות עם רכב, צריך להעלות את האופניים איכשהו לפסגה לפני הטירוף בירידה!


חזרה לפורום