טקסט הודעת פורום
8/10/2008 12:12:00 PM
אריאל הרים
רק לא נזילה :~(
נושא:
רק לא נזילה :~(
תאריך:
8/10/2008 12:12:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
אני רוצה להאמין שזה באמת שאריות ולא נזילה מהברקס החדש שלי :mad:
חזרה לפורום