טקסט הודעת פורום
8/10/2008 12:30:00 PM
אריאל הרים
ערכת טיובלס של STAN
נושא:
ערכת טיובלס של STAN
תאריך:
8/10/2008 12:30:00 PM
מחבר/ת:
אריאל הרים
יש למישהו ניסיון ?
איך היא ביחס למתחרים? ואיך היא ביחס לטיובלס ביתי?
האם אפשר להרכיב כל צמיג או רק UST?
חזרה לפורום