טקסט הודעת פורום
| 8/10/2008 2:54:00 PM |
|
נושא: XX2... תאריך: 8/10/2008 2:54:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
אני חושב שעשית טעות- על פי מה קנית את הX2? לפנישעושים קניה עושים בדיקה מקיפה מה אתה צריך ידידי.. בכל מקרה כבר הציגו בפנייך את השאלות והתשובות שאתה אמור להביא..
|
חזרה לפורום |
|
|