הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2008 2:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא רודוי עם תוכן  XX2...
נושא: XX2... תאריך: 8/10/2008 2:54:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי

אני חושב שעשית טעות-
על פי מה קנית את הX2?
לפנישעושים קניה עושים בדיקה מקיפה מה אתה צריך ידידי..
בכל מקרה כבר הציגו בפנייך את השאלות והתשובות שאתה אמור להביא..



חזרה לפורום