טקסט הודעת פורום
| 8/10/2008 3:55:00 PM |
|
נושא: מה לגבי משקל והתנגדות סיבוב תאריך: 8/10/2008 3:55:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
אני לא סובל מפנ´רים כמעט בכלל כי אני רוכב עם חומר בפנימיות ואני לא מפחד מ SNAKE BITE אבל אני כן אוהב מהירות ואני לא רוצה שה TUBELESS יורידו אותה...
אז מה יהיה יותר מהיר ?
|
חזרה לפורום |
|
|