הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2008 3:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  מה לגבי משקל והתנגדות סיבוב
נושא: מה לגבי משקל והתנגדות סיבוב תאריך: 8/10/2008 3:55:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

אני לא סובל מפנ´רים כמעט בכלל כי אני רוכב עם חומר בפנימיות ואני לא מפחד מ SNAKE BITE אבל אני כן אוהב מהירות ואני לא רוצה שה TUBELESS יורידו אותה...

אז מה יהיה יותר מהיר ?


חזרה לפורום