הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2002 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי רוזנבלום עם תוכן  חחח :-) תודה גברים :-)
נושא: חחח :-) תודה גברים :-) תאריך: 11/2/2002 10:01:00 PM
מחבר/ת: איתי רוזנבלום

זה פחות או יותר מה שקורה עכשיו בכביש... פחות או יותר :-) איך היה לך בתחרות? תודה רן ואילן :-) thank you all :-)


חזרה לפורום