הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2008 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  רוק שוקס דארט
נושא: רוק שוקס דארט תאריך: 8/10/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין 1 ,2 ו-3 - איזה יותר שווה ולמה וכו´... תודה


חזרה לפורום