טקסט הודעת פורום
8/10/2008 6:43:00 PM
דוד קריבושה
רוק שוקס דארט
נושא:
רוק שוקס דארט
תאריך:
8/10/2008 6:43:00 PM
מחבר/ת:
דוד קריבושה
מישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין 1 ,2 ו-3 - איזה יותר שווה ולמה וכו´... תודה
חזרה לפורום