נושא: בהחלט יכול להיות תאריך: 8/10/2008 10:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בריחת אויר בין שפתי הצמיג לבין שפתי החישוק יכולה לקרות כשלחץ האויר נמוך יחסית, הדופן או שפת הצמיג או שתיהן רכות או גמישות מדי, וכשיש עומס צידי גדול. עומס צידי יכול להיות בשינויי כיוון פתאומיים או בנחיתות הצידה או סתם לא מושלמות.
פריקה מוחלטת היא יותר נדירה - אבל קיימת, ברגע שהתנאים שתיארתי למעלה קיצוניים יותר. זאת הסיבה שאין טיובלס בטריאל ובBMX, למשל, אבל בDH וב4X יש - בשני האחרונים אתה רוצה אחיזה משופרת וגילגול חלק יותר, וכיוון הנסיעה הוא קדימה.
|