טקסט הודעת פורום
| 8/10/2008 10:56:00 PM |
|
נושא: אני הולך על סוגנון שונה במקצת. לא סטייל ביובית... תאריך: 8/10/2008 10:56:00 PM
מחבר/ת: adam guy
לשם כך קניתי נורות לד מטען ובטריות. אני מחכה להזמנה שלי (5X cree q5 + 6X18650 + מטען).
אני מחפש תושבות בטריות מדגם 18650 LI
מישהו מצא איזשהו פתרון??? (פרט לשיפצור של מוט וילון).
|
חזרה לפורום |
|
|