הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2008 2:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריגו סא עם תוכן  איך אני יודע אם החישוק גמור ?
נושא: איך אני יודע אם החישוק גמור ? תאריך: 8/11/2008 2:44:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא

שלום
הברקסים V שלי היו גמורים וקצת חרצו את החישוקים
איך אני יודע אם החישוק גמור?
האם אפשר לסדר קצת את החישוק מדגם ALEX ACE 17 כדי לשפר את הבלימה!
תודה :confused:


חזרה לפורום