טקסט הודעת פורום
| 8/11/2008 2:44:00 PM |
|
נושא: איך אני יודע אם החישוק גמור ? תאריך: 8/11/2008 2:44:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
שלום הברקסים V שלי היו גמורים וקצת חרצו את החישוקים איך אני יודע אם החישוק גמור? האם אפשר לסדר קצת את החישוק מדגם ALEX ACE 17 כדי לשפר את הבלימה! תודה :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|