טקסט הודעת פורום
8/11/2008 9:49:00 PM
גיא רודוי
ו.........
נושא:
ו.........
תאריך:
8/11/2008 9:49:00 PM
מחבר/ת:
גיא רודוי
למה אתה כותב את זהפה?
מיזה גילעד?
איזה FR?
כמה עולות?
למה אני שואל כלכך הרבה שאלות?
היי זה חרוז?
חחח ?
חזרה לפורום