הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2008 10:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  מנסיוני רק הסטן
נושא: מנסיוני רק הסטן תאריך: 8/11/2008 10:32:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

ועכשיו הוא היגיע אחרי 3 חודשים של המתנה ניסיתי גו ואפילו את הירוק של סלים הניסיון הוכיך רק הסטן למרות שקצת קשה למלואת אותו עם המזרק בוינטיל טיובלס יעודי אז צריך לפרק את הצמיג ואז נידבק וכל העסק אבל כדי ליסבול כל 3 חודשים בשביל זה
עכשיו שהיגיע לשופ הרים ישר קניתי ליטר שיהיה
דורון
ואיין לי אחוזים מזה.............. :p


חזרה לפורום