הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2008 12:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  לי יהיה פעם רעש מאיזור הבולם האחורי....
נושא: לי יהיה פעם רעש מאיזור הבולם האחורי.... תאריך: 8/12/2008 12:12:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

מהציר שלו


חזרה לפורום