טקסט הודעת פורום
| 8/12/2008 5:19:00 PM |
|
נושא: מה ההבדל? תאריך: 8/12/2008 5:19:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי
איך תגדיר אגרסיבי או לייט? אני לאט לאט מעיז יותר כל הזמן ונהנה מזה אני יודע שהאקספרט עולים 16-17 אלף לעומת הקומפ שיותר זולים.. במידה והתקציב לא בעייתי אבל כסף לא זורקים סתם האם מה שמקבלים באקספרט שווה את ההבדל במחיר?
|
חזרה לפורום |
|
|