הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2008 5:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  מה ההבדל?
נושא: מה ההבדל? תאריך: 8/12/2008 5:19:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

איך תגדיר אגרסיבי או לייט?
אני לאט לאט מעיז יותר כל הזמן ונהנה מזה
אני יודע שהאקספרט עולים 16-17 אלף
לעומת הקומפ שיותר זולים..
במידה והתקציב לא בעייתי אבל כסף לא זורקים סתם
האם מה שמקבלים באקספרט שווה את ההבדל במחיר?




חזרה לפורום