טקסט הודעת פורום
| 8/12/2008 7:37:00 PM |
|
נושא: להגדיר? תאריך: 8/12/2008 7:37:00 PM
מחבר/ת: גיא רודוי
נתחיל מכמה אתה שוקל? תגדיר לנו אתה מה אתה רוכב ונגיד לך אם הם מתאימות לך =] אין לי מושג מה ההבדלים אבל תהיה בטוח שבמחיר הזה אתה מקבל מכונה שווה ביותר P:
|
חזרה לפורום |
|
|