נושא: לדעתי לא... תאריך: 8/12/2008 7:37:00 PM
מחבר/ת: איתי 360
ההפרש בין הקומפ לאקספרט הוא 3,500 ש"ח. הבולמים של שניהם אותו הדבר (הקידמי והאחורי), הברקסים באקספרט הוא כמה רמות מעל מהברקסים של הקומפ, באקספרט המעביר האחורי רמה אחת מעל המעביר של הקומפ, אותו הדבר בשיפטרים. המעביר הקידמי זהה בשניהם, וכל הדברים האחרים אותו הדבר, למעט מכלול ציר גלגל אחורי. ו... זהו
|