הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2008 7:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי 360 עם תוכן  לדעתי לא...
נושא: לדעתי לא... תאריך: 8/12/2008 7:37:00 PM
מחבר/ת: איתי 360

ההפרש בין הקומפ לאקספרט הוא 3,500 ש"ח.
הבולמים של שניהם אותו הדבר (הקידמי והאחורי),
הברקסים באקספרט הוא כמה רמות מעל מהברקסים של הקומפ,
באקספרט המעביר האחורי רמה אחת מעל המעביר של הקומפ,
אותו הדבר בשיפטרים.
המעביר הקידמי זהה בשניהם, וכל הדברים האחרים אותו הדבר, למעט מכלול ציר גלגל אחורי.
ו... זהו


חזרה לפורום