נושא: נגנבו מונגוס פיירבול תאריך: 8/12/2008 8:39:00 PM
מחבר/ת: גיא להב
נגנבו ברמת גן ב- 12.8.08 : מונגוס פיירבול בצבע חרדל בהיר גריפים אדומים ננעלים ODI לוגו אינטנס מזלג סנטור דורו גלגל קדמי פיוויט פלאטים וולגו בצבע חרדל מדבקות 661 בחיבור צינור הראש
KSM CRUIZER בצבע כתום עם נצנצים מלפנים ומאחור וסלסלה שחורה מלפנים
כן כן...שני זוגות במכה... אם מישהו נתקל... גיא 0544994868
|