הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2008 8:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא להב עם תוכן  נגנבו מונגוס פיירבול
נושא: נגנבו מונגוס פיירבול  תאריך: 8/12/2008 8:39:00 PM
מחבר/ת: גיא להב

נגנבו ברמת גן ב- 12.8.08 :
מונגוס פיירבול בצבע חרדל בהיר
גריפים אדומים ננעלים ODI לוגו אינטנס
מזלג סנטור דורו
גלגל קדמי פיוויט
פלאטים וולגו בצבע חרדל
מדבקות 661 בחיבור צינור הראש

KSM CRUIZER בצבע כתום עם נצנצים מלפנים ומאחור וסלסלה שחורה מלפנים

כן כן...שני זוגות במכה...
אם מישהו נתקל...
גיא 0544994868


חזרה לפורום