הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/12/2008 9:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון סמואל עם תוכן  פירוק גג"ש אחורי
נושא: פירוק גג"ש אחורי  תאריך: 8/12/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת: ירון סמואל

איך אני מפרק גג"ש אחורי?
אם איזה מכשיר ואיפה אני יכול לקנות אותו?


חזרה לפורום