טקסט הודעת פורום
8/12/2008 9:41:00 PM
ירון סמואל
פירוק גג"ש אחורי
נושא:
פירוק גג"ש אחורי
תאריך:
8/12/2008 9:41:00 PM
מחבר/ת:
ירון סמואל
איך אני מפרק גג"ש אחורי?
אם איזה מכשיר ואיפה אני יכול לקנות אותו?
חזרה לפורום