הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 8:05:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי 8 עם תוכן  שאלה בקשר למעביר אחורי
נושא: שאלה בקשר למעביר אחורי תאריך: 8/13/2008 8:05:00 AM
מחבר/ת: לואי 8

מה ההבדל בין סראם5 לסראם 7 והאם חייבים לחליף שיפטרים .אם עוברים לסראם 7 :|


חזרה לפורום