טקסט הודעת פורום
8/13/2008 8:05:00 AM
לואי 8
שאלה בקשר למעביר אחורי
נושא:
שאלה בקשר למעביר אחורי
תאריך:
8/13/2008 8:05:00 AM
מחבר/ת:
לואי 8
מה ההבדל בין סראם5 לסראם 7 והאם חייבים לחליף שיפטרים .אם עוברים לסראם 7 :|
חזרה לפורום