נושא: בעקרון אין הבדל - שניהם מנופים, בסך הכל... תאריך: 8/13/2008 9:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל שיפטרים בהחלט כדאי להחליף. אני ממש הרגשתי בהבדל.
את המעביר האחורי אין צורך להחליף, אלא אם כן השיפטרים החדשים פועלים הפוך מהישנים, או ביחס משיכה שונה (לא הגיוני, אבל שווה בדיקה לפני התשלום...).
|