הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 9:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בעקרון אין הבדל - שניהם מנופים, בסך הכל...
נושא: בעקרון אין הבדל - שניהם מנופים, בסך הכל... תאריך: 8/13/2008 9:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל שיפטרים בהחלט כדאי להחליף. אני ממש הרגשתי בהבדל.

את המעביר האחורי אין צורך להחליף, אלא אם כן השיפטרים החדשים פועלים הפוך מהישנים, או ביחס משיכה שונה (לא הגיוני, אבל שווה בדיקה לפני התשלום...).


חזרה לפורום