טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 9:45:00 AM |
|
נושא: תוספות תאריך: 8/13/2008 9:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
בנוסף על מה שכתבו האחרים: המפתח בתמונה של אייל מיועד רק לציר אחורי עם פירוק מהיר. שים לב...
לגבי השוט - שרשרת ישנה וג´בקה או פלאייר טוב משמשים לי במקום שוט בהצלחה מרובה, כבר מעל שנתיים.........
|
חזרה לפורום |
|
|