הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 10:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל פרוסט עם תוכן  הבעייה נפתרה
נושא: הבעייה נפתרה תאריך: 8/13/2008 10:25:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט

גיליתי שהברגים על צירי החיבור בין הבולם האחורי לשלדה לא היו מחוזקים וזרועות החיבור "רקדו" על הציר.
חיזקתי ועכשין האופניים שקטות כמו תוכי צ´צ´ני :)


חזרה לפורום