טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 10:25:00 AM |
|
נושא: הבעייה נפתרה תאריך: 8/13/2008 10:25:00 AM
מחבר/ת: אייל פרוסט
גיליתי שהברגים על צירי החיבור בין הבולם האחורי לשלדה לא היו מחוזקים וזרועות החיבור "רקדו" על הציר. חיזקתי ועכשין האופניים שקטות כמו תוכי צ´צ´ני :)
|
חזרה לפורום |
|
|