טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 2:04:00 PM |
|
נושא: אם אתה הולך על מה שאני כתבתי, ואם אני צודק תאריך: 8/13/2008 2:04:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אז נתחלק בפרס: אני אקח את המדבקה, ואתה תיקח את אופני המדבקה.
בכל זאת, התשובה היתה במקור שלי, ומגיע לי לקבל את מה ששוה יותר :p
|
חזרה לפורום |
|
|