נושא: אני מניח שאתה מדבר על RAIDON תאריך: 8/13/2008 2:20:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ואם כך לא מצאתי שיש להם DA...
לפוקס אין דגמים מקבילים אליו, משום שהם מייצרים רק בולמים באיכות גבוהה מאוד. היצרנים האחרים מוציאים גם סדרות "כלכליות", שאותן אולי אפשר להשוות אליו באיכות השיכוך, אבל מרווח הטיפולים שלו (לפי מה שזכור לי) יהיה קטן יותר.
כמובן שכמו כל בולם, הביצועים שלו יפגעו אם לא יטופל בזמן. במקרה הזה מדובר בטיפול של מכונאי כל 50 שעות רכיבה. אם אתה רוכב פעמיים בשבוע, שעתיים וחצי בכל פעם, מדובר בחודשיים וחצי...
|