הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  netanel rivlin עם תוכן  RAIDON
נושא: RAIDON תאריך: 8/13/2008 2:30:00 PM
מחבר/ת: netanel rivlin

כנראה, אני לא מכיר את הדגמים של החברה הזאת.
הציעו לי אופני MARIN NORTHSIDE TRAIL AXC דגם 2008 בחנות "פדלים" בירושלים ובניגוד למודל 2007 ו - 2006 של דגמים אלו של MARIN ששם היה בולם של מרזוקי, הפעם יש עליהם את הדגם הזה.
האם הם משמעותית פחות טובים? ואם כן, איך אני ארגיש את זה ברכיבת סינגלים?
האם שווה לשדרג? הם הציעו לי בולם משומש של FOX, 130mm, שעולה 1700 ש"ח (חדש - 4500) אחרי טיפול. (להחליף את הסנטור בפוקס). האם כדאי משמעותית?


חזרה לפורום