הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 2:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור דר עם תוכן  אוקי איתי אז ככה...
נושא: אוקי איתי אז ככה... תאריך: 8/13/2008 2:31:00 PM
מחבר/ת: נאור דר

תודה רבה על התשובה המפורטת, בדיוק מה שקיוויתי! אז אם הבנתי נכון החלפת הבולמים אכן תיתן שיפור משמעותי למרות שאת אורך מהלך הבולם האחורי אין אפשרות לשנות. ז"א שאחרי מקצה שיפורים שכזה הם בעצם יהיו הכלאה בין XC תחרותי לאול מאונטיין\שבילים שזה נשמע לי לא רע בכלל בתור פשרה למי שרוכב גם וגם. כשאתה אומר עמידות השלדה אתה מתכוון לכך שהשלדה לא תישבר יום בהיר אחד? לדעתי שווה לקחת צ´אנס. מקסימום נשבר אני כבר אשדרג לשלדה רצינית יותר מכייוון שכל השאר כבר יהיה לי זמין. יש לי עוד שאלה, החלפת בולם תשפיע לי על ניצול אנרגיית הדיווש מכיוון שסוג המתלה האחורי שלי הוא לא איזה פטנט רשום סופר טכנולוגי? או שהפרו פדאל בבולם עצמו פותר לי את זה?
לגבי ההילוכים כמו שרשמתי היא מספקים אותי ואני לא רואה צורך להחליף בטח שלא אחרי התגובה שלך.

איך שאני רואה את זה עכשיו זאת אופצייה שחובה לנסות! יותר ריאלי מלקנות עכשיו ג´יטי פורס 2.0 ב 9 אלף..

רשמים יגיעו גם יגיעו ואני מאמין שעוד התייעצויות.


חזרה לפורום