הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 5:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור סיסו עם תוכן  בולם אויר אחורי פתוח תמיד
נושא: בולם אויר אחורי פתוח תמיד תאריך: 8/13/2008 5:10:00 PM
מחבר/ת: ליאור סיסו

יש לי בולם אחורי של FOX והנעילה נהרסה בו.
המוכר אמר לי שאם אני אשלח את הבולם לחברה הם יבטלו לי את הנעילה בכלל והסיבה שזה לא בטיחותי.ואפשרי לנסוע עם הבולם פתוח תמיד זה לא הכי נורא.
מה ההשפעה של זה בעליות?


חזרה לפורום