טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 5:12:00 PM |
|
נושא: אני חדש בפורום ובעולם הרכיבה שלוםםם!!! תאריך: 8/13/2008 5:12:00 PM
מחבר/ת: נעם
שלום אני חדש בפורום ובכלל ברכיבה אני רוכב סיגלים וקפיצות ובזמן האחרון אני ממש משתפר אבל מה האופניים שקניתי לא כל כך עומדות ברכיבה שלי אני רוכב אגרסיבי מאד זה האופנים שלי ואני יעלה תמונות בקרוב
|
חזרה לפורום |
|
|