טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 7:33:00 PM |
|
נושא: שטויות תאריך: 8/13/2008 7:33:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אף אחד לא יבטל כלום יתקנו וזהו החברה בסינגל טרק עושים את העבודה אם צריך חלקים יש להם הכל בכול מיקרה נעילה זה טוב כי אתה הופך את האופניים לזק בבכביש זה תענוג בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|