טקסט הודעת פורום
| 8/13/2008 7:36:00 PM |
|
נושא: יד שניה תאריך: 8/13/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת: דורון מ
אני ממליץ לך בחם רק יד שניה לך לחניות תנסה כל סוגי האופניים שיציעו מה שירגיש לך הכי נח תירשום בצד וחפש ביד שניה רב הסיכויים שיהיה יותר זול וליפעמים כבר משודרג במיקצת ובמחיר תמיד תוכל לילחוץ בחנות יהיה קצת קשה יותר
|
חזרה לפורום |
|
|