נושא: צחוק צחוק תאריך: 8/13/2008 7:53:00 PM
מחבר/ת: דורון וידה
אבל באמסטרדם באמת צריך לנעול כך אופניים שהן לא אופני הקרוז שיש שם לכולם. הגניבות שם מטורפות, מחוץ לתחנה המרכזית, ליד החניית קומות לאופניים יש תמיד דוד שרק תצביע לו על זוג + 50 אירו- וזכית בזוג אופניים חדש. המצב שם עד כדי כך מטורף שפעם גנבו לה את כל המתקון שמול הבית, על כל זוגות האופניים שלו.
|