הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2008 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  ההבדל הוא באיכות
נושא: ההבדל הוא באיכות  תאריך: 8/13/2008 8:02:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

ה5 די מקביל לאלויאו של שימנו באיכות ה7 לדאור ה9 לXT וה0 לXTR זה בגדול
אני רוכב עם הם של סרם ובמרין בדאור אתה מרגיש את השוני בקפיצות פשוט בסרם איין לי רעשים
שוב זו דעתי בלבד
דורון


חזרה לפורום